STEAM iššūkis

25 bandymai/tyrimai 2019/20 m. m. pamokoms

Įkvėpti vaikus gerbti gamtą, ją saugoti ir suprasti, kad visi esame gamtos dalis.

Pagamintas medinis žaislas ir muzikinis instrumentas (technologijos)Išsiuvinėti atvirukai panaudojant geometrinių figūrų raštus (technologijos)Pagamintas kartoninis namas, surašyti plotai ir tūriai
(matematika)
Oro užterštumo tyrimas (biologija)Kenksmingų maisto priedų tyrimas (biologija)
Muzikos kūrinio sukūrimas ir sugrojimas pasigamintais instrumentais (muzika)Suprogramuota programėlė muzikinis žaidimas (muzika)Pagal mastelį pagamintas Saulės sistemos maketas (gamta)Vabzdžių rinkinio gamyba (gamta)Įdomioji matematika, filmukas
(matematika)
Suprogramuota programėlė – mokomasis žaidimas
(IT)
3D projektavimas, savo maketų spausdinimas
(inžinerija)
Avangardo kostiumo detalės iš antrinių žaliavų (dailė) Dekoruotų medžio elementų pano (dailė)Skaitmeninis dailės kūrinys piešiant ant skaitmeninės piešimo planšetės
(dailė)
Elektros grandinės nuoseklaus ir lygiagretaus jungimo tyrimas (fizika) Sunkio jėgos savybių tyrimas (fizika) Atmosferos slėgio nustatymas (fizika) Cheminių reakcijų šiluminiai reiškiniai (chemija)Reakcijos vyksmo sąlygų tyrimas (chemija)
Ėjimas pagal azimutą – lobio ieškojimas (geografija)Gyvenamos vietos tyrimai (geografija)Eismo intensyvumo tyrimai (geografija)Vietovės (mokyklos) plano sudarymas
(geografija)
Dirvožemio tyrimai
(geografija)
Reklama